Verkostoidu, investoi itseesi ja viihdy kollegoiden parissa!

TIVIA Uusimaa ry on tieto- ja viestintätekniikan parissa työskentelevien sekä ICT:stä ja digitalisaatiosta kiinnostuneiden ammattilaisten verkottunut yhteisö, joka seuraa aktiivisesti ICT-alan kehityssuuntia ja tarjoaa jäsenilleen erinomaiset puitteet niin verkostoitumiseen kuin ammatillisen osaamisen päivitykseen. 2.9.1971 perustettu Helsingin Tietojenkäsittely-yhdistys ry Hetky muutti nimensä vuoden 2015 syyskokouksessa MiitIT ry:ksi. Vuoden 2019 syyskokouksessa (12.11.2019) nimi muutettiin TIVIA Uusimaa ry:ksi.

Yhdistyksen toiminta on alueellista ja painottuu pääkaupunkiseudulle sekä Uudenmaan alueelle. Yhdistyksemme on valtakunnallisen järjestön TIVIA ry:n suurin jäsenyhdistys. TIVIA ry on Suomen johtava tieto- ja viestintätekniikan alan liitto, joka tarjoaa osaamista ja verkostoja digitaalisemman Suomen parhaaksi.

Järjestämme vuosittain lukuisia ajankohtaisia tilaisuuksia ja seminaareja sekä erilaisia tapahtumia, jotka ovat pääosin maksuttomia jäsenillemme. Joihinkin tilaisuuksiin myös ei-jäsenet voivat osallistua esimerkiksi erillistä maksua vastaan. Toisaalta jäseneksi liittyminen kannattaa. TIVIA Uusimaa ry:ssä sinulla on myös oiva mahdollisuus vaikuttaa yhdistyksen toimintaan, voit esimerkiksi hakeutua yhdistyksen johtokuntaan tai osallistua jäseniltoihin. TIVIA Uusimaa ry:n jäsenet ovat myös TIVIAn jäseniä, joten jäsenenä saat omien etujemme lisäksi suuren määrän TIVIAn hyödyllisiä ja rahanarvoisia etuja. Liity jäseneksi!

Yhdistyksen toiminnasta vastaa yhdistyksen hallitus ja verkostot.

Yhdistyksen säännöt